![]() |
|
|
#1 |
![]() |
Cidden bu bir tek bende mi var ?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Bir bende yok sanırım oda emekli olmamdan ötürü
))
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() |
bana da nasip olur inşallah
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Keşke çalışsaydım ama şimdi düşününce
pazartesi sendromu bendede olsaydı. Çalışın gençken
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Her ihanet sevgiyle başlar.. ![]() |
Kış aylarında olabiliyor ama yaz aylarında yok.
|
|
|
|
|
|
#6 |
![]() |
Hiç yaşamadım |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| pazartesi, sendromu |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|