Konu
:
Pazartesi Sendromu
Tekil Mesaj gösterimi
03 Şubat 2025, 10:55
#
2
anatoLya
👑HanımAğa👑
Cevap: Pazartesi Sendromu
Bir bende yok sanırım oda emekli olmamdan ötürü
))
anatoLya
Açık Profil bilgileri
anatoLya nickli üyeye özel mesaj gönderin
anatoLya - Daha fazla Mesajını bul