![]() |
Pazartesi Sendromu
Cidden bu bir tek bende mi var ?
|
Cevap: Pazartesi Sendromu
Bir bende yok sanırım oda emekli olmamdan ötürü :)))
|
Cevap: Pazartesi Sendromu
bana da nasip olur inşallah :)
|
Cevap: Pazartesi Sendromu
Keşke çalışsaydım ama şimdi düşününce :) pazartesi sendromu bendede olsaydı. Çalışın gençken :)
|
Cevap: Pazartesi Sendromu
Kış aylarında olabiliyor ama yaz aylarında yok.:D
|
Cevap: Pazartesi Sendromu
Hiç yaşamadım |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.