![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#61 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Tecrübenin yaşıdır 50 yaş ve üstü!
Ağzını yakan sütün hıncını yoğurttan çıkaran, yaşadıklarından derin tecrübeler kazanan insanların yaşıdır. Geçmişlerinden çıkardıkları anlamlarla, anlamlandırırlar hayatlarının geri kalan kısmını. Anlamı olmayan, onlara anlamsız gelen hiçbir şeye yer yoktur onların hayatında. Yalnızlık onlar için kimsesizlik değil, tek başına var olabilmenin huzurlu yansımasıdır. Yavan bir yalnızlığı, yalan bir kalabalığa tercih ederler onlar. Ölümü tanımaya başladıklarından yaşamı daha bir çok severler. Yenile yenile; kazanmayı, Düşe düşe; tek başına ayağa kalkmayı, Ezile ezile; var olmayı öğrenmişlerdir. Kolay kolay kanmazlar, Kolay kolay aşık olmazlar, Kolay kolay güvenmez, Güvenini sarsanları da kolay kolay affetmezler ! Kısacası; kolay lokma olmazlar... Amma velakin; Kolay vazgeçerler, Kolay silerler, Kolay giderler. Çünkü tecrübelerine her şeyden çok güvenirler. Hiçbir insan, tecrübeleri kadar güven vermez onlara. Karşısındakinin dilinden dökülenleri duymaz, yüreğinde gizlediklerini okurlar. Ağzından bal damlayanlara artık akıllandıkları için hiç inanmazlar.. Öyle ki ; Gençliğin yaşlılığı, yaşlığında gençliğidir 50 yaş ve üstü.! Her yaşınızı sevin, ama 50'li ve üstü isenizyaşlarınızı çok sevin. Çünkü insan 50'sinden ve üstünden sonra yeniden doğar. Alinti
______________________________
![]() |
|
|
|
|
|
#62 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Uzun süre alttan alıp bir anda vazgeçenlerin geri dönüşü pek olmuyor..
Sabır sınarken aklınızda olsun
______________________________
![]() |
|
|
|
|
|
#63 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
İnsanoğlununa yüklenmiş en iyi özellik,
"İçinden konuşma özelliği..." Aklına geleni söylüyorsun kimse duymuyor. Muazzam bir özellik..
______________________________
![]() |
|
|
|
|
|
#64 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Hayatında Tek Doğrusu Olmayan Insanlar...
Bizde Hata Arıyor..
______________________________
![]() |
|
|
|
|
|
#65 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Seni düşünürken ve sana hasret çekerken iç yanması dedikleri şeyin mecazi olmadığını anlıyorum
______________________________
![]() |
|
|
|
|
|
#66 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Enayilik derecesinde bir şeylere inanmak, hayatın bir kaç insandan ibaret olduğunu zannetmek ve tüm hisleri en saf haliyle en yüksekte hissetmek çok güzeldi ama iyi ki bitti. hayatımda olmak istemeyeni hayatımda tutmaya çalışacak kadar ucuz değil hayatım.
______________________________
![]() |
|
|
|
|
|
#67 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Beklediğin mesaj gelmiyorsa,
“Gelmeyen mesaj" da bir mesajdır..!
______________________________
![]() |
|
|
|
|
|
#68 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
İstesem her şeyi düzeltirim elimden gelir...
Lakin ben artık etrafımda benim çabamla düzelecek hiç bir şey görmek istemiyorum.. Herkes kaybettiğine yansın... Sen benden başla...
______________________________
![]() |
|
|
|
|
|
#69 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Bir cümle kurarım içten içe kırık baştan sonra devrik..
Kimse bize yâr olmadı biz de kimseye sevdalı değiliz
______________________________
![]() |
|
|
|
|
|
#70 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Tek bir sözle viraneye ve yine tek bir sözle Cennet'e çevirdiğiniz gönüller var..
Ağzınızdan çıkan cümlelere adres öğretemiyorsanız, sesinizi çıkarmayın..
______________________________
![]() |
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| dikkat, dilinize, dişiniz, edın, kırılmasın |
| Konuyu Toplam 3 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 3 Misafir) | |
|
|