![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Söz gümüşse, sükut altındır. ![]() |
Düştüğünü Zaman seni kurtaracak bir kendin olmasi ne güzel..
______________________________
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Söz gümüşse, sükut altındır. ![]() |
Bedenlere değil.
Size güç veren nedenlerinize tutunun. Nihayetinde sizi ayakta tutacak tek şey, yarın neye dönüşeceğini hiç bilmediğiniz insanlar değil. Yine kendi ayaklarınız olacaktır. Ki şu zaman da insan kendini bile çok zor taşırken, Yükü ağır ama yüreği boş hiç kimseye, Yer vermemeli değer vermemeli hayatında. O yüzden; Hayatı basit yaşayın. Ama asla basit insanlarla değil...
______________________________
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Söz gümüşse, sükut altındır. ![]() |
Hâl'den anlamak ;
Ruh'un inceliğidir. Hâlden anlayan bulamadıkça , bulduğun herşey seni hâlsiz bırakır.. Demem o ki , Hâline vakıf olmayana Göz yaşını emanet etme..
______________________________
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Söz gümüşse, sükut altındır. ![]() |
İnsanlar vardır; üstü nilüferlerle kaplı, bulanık bir göl gibi.
Ne kadar uğraşırsanız görünmez dibi. Uzaktan görünüşü çekici, aldatıcı; içine daldığınızda ne kadar yanıltıcı. Ne zaman ne geleceğini bilemezsiniz. Sokulmaktan korkarsınız. Güvenemezsiniz. İnsanlar vardır; derin bir okyanus. İlk anda ürkütür, korkutur sizi. Derinliklerinde saklıdır gizi. Daldıkça anlarsınız, daldıkça tanırsınız. Yanında kendinizi içi boş sanırsınız.”
______________________________
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Söz gümüşse, sükut altındır. ![]() |
HUZUR denilen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu aralar.
Bana biraz BAHAR gerekiyor. Çok üşüdüm..
______________________________
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Söz gümüşse, sükut altındır. ![]() |
Geçmeyecek kış,
gelmeyecek bahar yok... Sen yeter ki sisin pusun geçeceğini bilip, açacak çiçeğin güzelliğini beklemeyi bil... Yorulduğunda, tükendiğinde, o çiçeğin bir yerlerde zamanını beklediğini hatırla... GünaydınHayırlı cumalar.forumyeri.com ailesi
______________________________
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| azranin, günlüğü |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|