![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Her ihanet sevgiyle başlar.. ![]() |
Bu konuyu benim açmam en doğrusu sanırım. Ayakta durmanın imkansız olduğu bir depremdi. Kimi mutlu, kimi mutsuz o gece uyudu herkes. Sabahına herkes aynı durumdaydı. İkinci yıl dönümü yarın ama o çığlık, feryat figan insanların sesleri halen kulağımda.
Deprem anında tek amacım annemi sağ salim güvenli bir yere çıkarabilmekti. Yoksa 3. kattan koşa koşa kendimi yola atmam 15 saniyemi alırdı sadece. Arada bir kabus görüyorum. Ömrüm boyunca bu travma geçmeyecek, o kesin. Başımız sağolsun ülkece.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Çok çok çok zordu
Uyumadım günlerce kahroldum. Biz olduğumuz şehirlerde ağlamaktan içim dışımıza çıktı. O anı yaşayan insanları düşünmemiz imkansız yaşayan bilir. Allah'ım bir daha asla göstermesin inşallah öyle bir durumu (Ölenlere rahmet geride kalan onca acılı yüreğe sabır diliyorum
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| 0417, Şubat |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|