ForumYeri.Com

 

Go Back   ForumYeri.Com > ForumYeri - Genel, Güncel ve Yaşama Dair > ForumYeri Cafe


ForumYeri.Com’a üye oldum, çünkü…

Sorular sorabileceğiniz, geyik/muhabbet forumu.


Kullanıcı Etiket Listesi

Like Tree4Beğeniler
  • 1 Post By izgi
  • 1 Post By Jayus
  • 1 Post By anatoLya
  • 1 Post By Oblivion

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 27 Mart 2025, 18:34   #1
 
Absent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Standart ForumYeri.Com’a üye oldum, çünkü…

Neden buraya üye oldunuz gençleeeeer?
______________________________
Öpüşmek; alt katı kiralamak için, üst katta yapılan anlaşmadır..
Absent isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 27 Mart 2025, 18:36   #2
 
izgi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Standart Cevap: ForumYeri.Com’a üye oldum, çünkü…

@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] çağırdı
Jayus bunu beğendi.
izgi isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 27 Mart 2025, 18:38   #3
 
Jayus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Standart Cevap: ForumYeri.Com’a üye oldum, çünkü…

Alıntı:
izgi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] çağırdı
Sensiz yapamamğğ.
izgi bunu beğendi.
______________________________
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Jayus isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 27 Mart 2025, 18:46   #4
Her ihanet sevgiyle başlar..
 
Bahtiyar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Standart Cevap: ForumYeri.Com’a üye oldum, çünkü…

Sistem zorla üye etti. Mecbur kurarken nick giriyoruz.
Bahtiyar isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 27 Mart 2025, 20:23   #5
👑HanımAğa👑
 
anatoLya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Standart Cevap: ForumYeri.Com’a üye oldum, çünkü…

Canım kardeşim ile girdik bir yola
Bahtiyar bunu beğendi.
______________________________
anatoLya isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Alt 27 Mart 2025, 21:06   #6
 
Oblivion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Standart Cevap: ForumYeri.Com’a üye oldum, çünkü…

Kimsenin zoruyla uye olmadım. Canım istedi oldum
Bahtiyar bunu beğendi.
Oblivion isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
çünkü…, forumyericom’a, oldum, Üye


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

genel forum sitesi - genel forum - IRC Forumları