Konu
:
Üstteki üyeye baktığında gözüne çarpan ilk şey?
Tekil Mesaj gösterimi
10 Mayıs 2025, 01:17
#
2
Absent
Cevap: Üstteki üyeye baktığında gözüne çarpan ilk şey?
Shehsheshh bunu yazmam hiç etik değil fero fkfkfkfkfkf
______________________________
Öpüşmek; alt katı kiralamak için, üst katta yapılan anlaşmadır..
Absent
Açık Profil bilgileri
Absent nickli üyeye özel mesaj gönderin
Absent - Daha fazla Mesajını bul