Alıntı:
Bahtiyar Nickli Üyeden Alıntı
Üstad baştacısın. Yazılarını fırsatladıkça okuyordum. Bize dost lazım, para her zaman gelir-gider.. 
|
İnsanın dostu olmasa olmuyor. Parasız da bir şey olmuyor. Eskiden kitap bastırıyor ve okuyucunun ilgisine sunuyordum. Şimdi param az kitap bastıramıyorum. Bu da beni üzüyor.
Onun için, çuvalla veya bavulla paranız olsun diye mesaj yazıyorum. Bursa'da babadan kalma bir apartman dairesi var. Bir yıldır satılmadı. Satılırsa hikaye ve şiir kitapları bastıracağım.