Tekil Mesaj gösterimi
Alt 23 Mart 2025, 08:56   #1
anatoLya
👑HanımAğa👑
 
anatoLya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Standart Sarışının Adı Var; Esmerin Tadı Var Atasözünün Anlamı

Sarışın kişiler beyaz tenli olur. Beyaz ten güzel sayılır ise de kısa sürede özelliklerini yitirebilir. Ancak esmer kişinin güzelliğinde bir şirinlik vardır. Esmer ten de hata göstermez. Keza esmerler genellikle ağırbaşlı, munis insanlar olurlar. Gerçek güzelliğin ruh güzelliği olduğu düşünülürse esmerin sarışından daha cazip olduğu da ortaya çıkar. Kaldı ki insanları renkleri ve derilerine bakarak değerlendirmek yanlıştır. Herkesin kendine has bir güzel yanı elbette vardır. Dış güzellik geçicidir. Kalıcı olan kalp güzelliğidir.
Her kişinin güzel bir yanının olduğunu vurgulamak için söylenir.
______________________________
anatoLya isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla