ForumYeri.Com

 

Go Back   ForumYeri.Com > ForumYeri - Sinema, Dizi, Müzik ve Televizyon > Müzik ve Video Alanı


BLOK3 – ESKİSİ GİBİ Şarkı Sözleri

Müzik ve her türlü videolar bu forumda.


Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu aç Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 20 Şubat 2025, 17:53   #1
👑HanımAğa👑
 
anatoLya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Standart BLOK3 – ESKİSİ GİBİ Şarkı Sözleri

Giriş]
(Kapat ışıkları Turn)

[Nakarat]
İçimizden bi’ şeyler eksildi, artık olamayız eskibi gibi
Birbirimizi çoktan kırdık, sarılamıyoruz (Ya-a-ah) eskisi gibi
Yaşadıklarımız anılara dönüştü, kalplerimiz iyice uzaklaştı (A-ah)
Artık iki yabancıyız hiç tanışmamışız gibi
İçimizden bi’ şeyler eksildi (Ya-a-ah), artık olamayız eskibi gibi
Birbirimizi çoktan kırdık (Ya-a-ah), sarılamıyoruz eskisi gibi
Yaşadıklarımız anılara dönüştü (Ya-a-ah), kalplerimiz iyice uzaklaştı
Artık iki yabancıyız (Ya-a-ah) hiç tanışmamışız gibi

[Verse]
Artık olamayız eskisi gibi
Başladı anksiyetelerim, eskisi gibi
Uyumam gerekiyo’ şu an, uyuyamıyorum
Her gece içiyorum yine, eskisi gibi
Tam “Her şey yolunda” diyo’dum, döndük yine başa
Sana yürürken alıştım ben dikene ve taşa
Umarım her şey gönlüne göre olur bebeğim
Benimle kurduğun hayalleri başkasıyla yaşa
Diyo’lar “Sen güçlüsün, sen hep atlatırsın”
Bi’ gece parkta oturur kafana patlatırsın
Elinde telefonundan dertlerini anlatırsın
En çok ağladığın anıları gülerek anlatırsın
Ben de insanım, çocuk, çok yanlış karar verdim
Canım annem bana “Yapma oğlum, haram” derdi
İçtiğim bu şeyler bünyeme çok ağır geldi
Kimseye zararım yok, hep kendime zarar verdim


Rüya ah, rüya ah, sanki rüya ah
Rüya ah-ah, rüya ah, rüya ah-ah
Rüya ah, rüya ah-ah

[Nakarat]
İçimizden bi’ şeyler eksildi, artık olamayız eskibi gibi
Birbirimizi çoktan kırdık, sarılamıyoruz (Ya-a-ah) eskisi gibi
Yaşadıklarımız anılara dönüştü, kalplerimiz iyice uzaklaştı (A-ah)
Artık iki yabancıyız hiç tanışmamışız gibi
İçimizden bi’ şeyler eksildi (Ya-a-ah), artık olamayız eskibi gibi
Birbirimizi çoktan kırdık (Ya-a-ah), sarılamıyoruz eskisi gibi
Yaşadıklarımız anılara dönüştü (Ya-a-ah), kalplerimiz iyice uzaklaştı
Artık iki yabancıyız (Ya-a-ah) hiç tanışmamışız gibi

[Çıkış]
(Kapat ışıkları Turn)
anatoLya isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
blok3, eskİsİ, gİbİ, sözleri, Şarkı


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 13:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

genel forum sitesi - genel forum - IRC Forumları