![]() |
Beş Dakikaya Ordayım
-Bekleyeni kahreden cümle..
Yarım saate gelirse iyidir ahaha.:D |
Cevap: Beş Dakikaya Ordayım
O beş dakika hiç bitmez nedense :)
|
Cevap: Beş Dakikaya Ordayım
Klasik oyalama taktiği :D
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.