![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
|
|
#1 |
|
👑HanımAğa👑 ![]() |
Evet bu durumu eskiler hep yaşamıştır
Annem hep bana ütületirdi 🤣
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Her ihanet sevgiyle başlar.. ![]() |
İşkence gibiydi gerçekten. Okulun okul olduğu zamanlardı.
|
|
|
|
![]() |
| Etiketler |
| masa, İlkokulda, yıkamak, örtülerini |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|